gravid

Jag äter oliver direkt ur burken stående med kylskåpsdörren öppen.
När jag tänker på mina matvanor tänker jag att jag nästan verkar vara gravid.
Nu vet jag att jag inte är det, att jag alltid har varit så här.

Undra vad fan jag gör när jag blir gravid, börjar äta betong?
Man kan det har jag läst, nått ämne kroppen saknar så man börjar slicka och suga på betong.
Det är rätt coolt.

Tur att man inte är gravid.
Jag skulle verkligen inte vilja leva med mig om jag var gravid.
Jag är ju liksom dum i huvudet redan innan.
Okej, alla blivande mammor är kanske inte dumma i huvudet,
bara en aning hormonstinna.

Jag och hormoner är ju inte en så rolig tanke… Haha.

2 thoughts on “gravid

Kommentera

