nykära popcorn

Jag har spenderat några timma här och tittat på fin fina kläder och tänk att tänk om det hade känns okej att vara så fin. Tänk om jag inte varit allergisk mot blommor och rosetter. Det hade varit fint de. Fast kjolar strumpbyxor och höga klackar skulle jag nog tyvärr inte alltid orka gå i, hur gärna jag än skulle vilja. Jag äger bara en kjol och den är Sandras och lite för kort och för liten. Men nej jag har ju min döskallekjol med, men den sparar jag mest av sentimentala skäl.

Så nu ska jag sova och drömma om nykära popcorn istället.

Kommentera

