”Åhh fint. Jag trodde aldrig jag skulle säga det men det kanske tog en jävla massa förhållande och misstag och år innan jag blev så här tokigt kär.”

Ibland citerar jag mig själv så att ni ska bli lite förvirrade och undra vad eller vem det är jag menar. Ibland blir man påmind av vänner av vad man skriver. Då kom jag på den smarta idén att citera mig så jag inte skulle glömma, eller nått.

Egentligen skulle jag har en fin pussbild att lägga till detta inlägget, men jag har ingen så vi klarar oss utan. jag har inte en bild på honom och inte en enda med oss tillsammans.. lite illa kanske..

Så istället lägger jag bilden som var anledningen till min kommentar.. fy fan.. när blev jag sån här?!

One thought on “

  1. Jag tycker att du förtjänar att vara sådan! För det mesta stör jag mig bara på alla jävla par som finns överallt, men inte när det är du som är del i tvåsamheten. 🙂

Kommentera

