2011

Jag har fått frågan vad jag har för förväntningar på detta året. Jag tänker efter och försöker hitta ett bra svar. Jag har nog inga förväntningar, jag har kanske förhoppningar. Förhoppningar om att utredningen  ska leda någonstans, att jag ska fungera bättre och förstå mig själv mer. Att jag ska ha fler uppåt dagar än neråt dagar och lära mig ta tag i det som är svårt. Att jag ska våga leva mera. Sluta begränsa mig och tro mer på mig själv. Det är vad jag önskar.

One thought on “2011

  1. Ping: Nån form av årskrönika. Januari 2011 | Fegpoeten

Kommentera

