ett kontrollerat kaos

Jag är lite av ett känslokaos just nu. Men kontrollerat.

Helgen har varit helt underbar. Jag har inte sovit bort den, Jag har gjort saker. Skrattat och pussat, du gör mig lycklig.
Fikan med tjejerna i går var så bra, verkligen välbehövlig.

Idag återvände västkustkillen till vildmarken. Tillbaks till brottsplatsen och vi ska dricka te. Det kommer vara så fint.

jag bubblar
det är lycka
och någon form av sorg

Allt kommer bli bra, det har du lovat mig.

One thought on “ett kontrollerat kaos

Kommentera

