laddar om

Det blev kola knäck och fudge hos mormor. Fullt upp hela eftermiddagen. Jag som inte har bakat på en sådär femton år roades lite smått av att röra i grytot. Äcklades mer av allt socker smör och grädde som var i. Nu tänker inte jag äta godis på ett tag iallafall. Tillslut dippade mitt blodsocker så vi fick paniksteka lite korv. Ja jag är typ den otrevligaste människan på hela jorden när inte jag har ätit.

Nu är jag lite död i soffan en liten stund. Snart in i duschen för A ville dricka bubbel med mig i kväll. Bubbel är ju aldrig fel så absolut blir det de.

One thought on “laddar om

  1. mysigt med bubbel.. julfest med iofs men tråkigt att dina vänner är sjuka 😦 dessutom gillar att du lagt upp bild på julbaket 😀 mina planer är som så att jag jobbade till sju ikväll, imorgon blir det kanske shopping i jkpg på dagen och fest på kvällen. på söndag blir det lite jobb igen.. ja, det är min helg 🙂 glad fredag!

Kommentera

