städmani

Klockan är 0207 och jag borde längta till sängen. Meeeen… jag är ju inte som alla andra så just nu är jag jefligt sugen på att städa. skulle vara så nice att ha en snygg lägenhet tills i morgon. Det  hade ju lätt varit underbart. Ännu finare hade det varit om jag kunde ringa hit någon som kunde sätta upp min tavlor lite snyggt. Nån som känner sig manad? kanske inte just nu men nångång. Jag är ju tyvärr tjej. Jag har tuttar jag vet inte hur man borrar håll i en vägg, jag är inte så mycket för att penetrera saker. men det kanske finns någon annan som är det. Det vore nice…

Eller så går jag bara och lägger mig. tror inte jag får städa för grannarna. Någongång ska jag bli vuxen och ha ett hu så man får städa när man vill. Typ nu.

Kommentera

