Jag ska maila statsministern

Ja, nu skriver jag det där inlägget som jag inte har vågat skriva innan men nu är det kanske dags.

Jag funderar på om det är så att jag måste skicka ett mail till statsministern eller vart man ska vända sig. 2011 kommer världen att överbefolkas. Jag vet de. För varenda jävel ska ha barn då. Jag har tappat räkningen på alla som har fått barn nu och alla som ska få snart. Men jag börjar inse att jag inte kommer ha några vänner kvar utan bara föräldrar.

Och ja, självklart överdriver jag. Självklart får ni skaffa hur många barn ni vill. Antagligen är det bara jag som känner mig gammal.

Kommentera

