det blir alltid värre framåt natten

Jag skulle sova tidigt men nu är klockan halv tre. Jag har skrivit lite på den briljanta historien; Kaptin Nemos nervösa liv och levene. Det är en humoristisk historia med en hund i huvudrollen. Dock inser även jag att det briljanta i den antagligen ligger i att klockan snart är tre och att min humor är sjukt dålig. Som vanligt.

En liten dikt om ett ex har jag knopat ihop med. Jag är så kreativ på natten.

Så har jag designat en kalender också. Det tog väl en timme eller så, sen klickade jag ner sidan och insåg att jag skulle behöva börja om igen… den blev fin iallafall.. tvåtusenelva – mitt finaste nedfall.

Sen pratar jag en del med folk med, det är faktiskt inte bara jag som är vaken. Otroligt men sant. Jag är inte det minsta ensam.

 

Kommentera

