tvätta eller inte tvätta

Jag har precis, klockan 02.21, sorterat all min tvätt. Och med sortera menar jag inte lägg tvätten i fina högar med 60 eller 40 grader. Nej jag menar snarare sortera ut tvätten av allt som låg på mitt golv soffa köksbord fotölj byrå stolar.. Jag fick ihop två och en halv ikea kasse.Oh my… alltså jag har varit dålig på att tvätta tidigare. Jag har väntat länge med att tvätta. Flera gånger. Jag har även varit sambo och då tvättat för två. Jag kan ändå svära på att jag aldrig har sett så här mycket tvätt. A l d r i g. Att inte jag har gått omkring naken de senaste veckorna är helt otroligt. Att jag över huvudtaget har underkläder så det räcker i fem veckor är chockerande.

Jag borde tänka över mitt liv. allvarligt.

Nu ska jag bädda rent i sängen och gå och lägga mig, det kommer bli en lång dag i morgon känns det som.

One thought on “tvätta eller inte tvätta

  1. Ååh, men jag kan också vara superdålig på att tvätta och det blir världens berg, men sedan när jag väl gör det tycker jag att det är ganska trevligt på nåt sätt! att liksom proppa garderoberna fulla med rent. 🙂
    Haha, vilket inlägg jag väljer att kommentera. 😛
    Men bra att det är fler som är aktiva på natten hur som helst och inte bara jag. 🙂

Kommentera

