jag vet att jag gör fel

Jag tänkte bara tillägga att jag vet att jag inte gör som mamma, mormor, Kajsa, psykologen eller överläkaren säger. Jag vet att jag ska varva ner på kvällarna. Ha struktur och planera mitt liv. Jag vet det. Men det är faktiskt inte bara jag som oplanerar mitt liv. Det är bara massa oplanerade grejer som händer hela tiden och rubbar min planering. Då blir det tvätt över allt, förseningar och sömnlöshet. Förövrigt så har ”M” Ja tangenten valt att fungera hela natten. Då får man passa på att skriva massa inlägg och annat dravell för man vet aldrig vad M säger om livet i morgon. Kan vara så att den inte är en morgonmänniska, jag vet inte. Den borde inte vara en människa alls, den borde funka. Alltid.

Kommentera

