håll mig hårt, håll mig älskling

Det är tungt nu. Känner mig som bottenskrap. Eller så känner jag mig skrapa mot botten. Jag vet inte så nog vad skillnaden är. Men jag vet att det blir bättre. Att det är en fas jag måste gå igenom. Att  mitt liv alltid snurrar runt och så kommer man till botten nästa gång är man på toppen. Det är bara att hänga med, hålla fast och lära sig leva med livet. Med mig.

Jag ska lära mig leva med mig. Jag gör det varje dag. Jag vet att det går framåt, även om det snurrar neråt ibland. Så håll mig hårt. Jag vet att jag kan.

Kommentera

