It’s like forgetting the words to you favorit song

Jag är så glad att jag bara inte vill sova. Så det så. åhh. Denna dagen har varit så bra så det finns inte och jag är bara glad. Mitt kök har gått från trist intetsägande fult till färgsprakande coolt och ja, jag gillart som bara den. Dessutom har jag nu äntligen en månad efter jag flyttade in plockat upp hela badrummet. Hallen blev jätte tom. Men det gör inget. På fredag åker jag till ikea och spenderar mer pengar som jag inte riktigt har råd med. Om någon ser en cool taklampa som skulle kunna tänkas häng i mitt kök kan ni ju hojta till. Jag vill ha en. Jag vill ha en matta att ha i köket med, den som ligger där nu är ganska mobbad. När jag önskelistar önskar jag mig en damsugare med, det är väldigt dammigt här nu. Någon som kommer och damsuger tackar jag inte heller nej till.

Anna var här innan med. Hjälpte mig att förvandla köket och så hade hon med sig  paket! Inflyttningspaket ska man visst få. Det är en bra idé. varför har inte alla nappat på den? Jag som har flyttat så många gånger. En jätte fin kaffemugg fick jag iallafall. en sån här. Så att kaffet inte kallnar när jag är inne i mina flow på nätterna. Och kaffe och te och choklad så fick jag en tygkasse med att ha när jag går och handlar nytt när det jag fick var slut. Åhh.  Jag älskar paket. Jag älskar finfina vänner med. Så de så.

Kvällen avslutades med pussar i soffan framför idol. Ahh,. fint. Jag är en lyckig tönt. Alldeles för glad för att sova.

Kommentera

