Jag kan sova jag är inte rädd

Klockan är halv fyra och det är full aktivitet på min gata. Inte hos mig förstås. Jag ligger i sängen och väntar på sömnen.
Funderar på hur jag lyckades med linserna innan i dag. Eller misslyckades.  Det ska liksom vara jag att göra en sån sak.

Varför blir man alltid hungrig på natten? Då ska man ju inte äta någonting. Egentligen ska man inte äta efter klockan 7. Det tror jag på så mycket jag vill. Jag kommer inte alls bli smal i så fall. Jag äter alltid efter 7.

Bahh… Jag vill sova. Får läsa lite till i oskar wao boken. Men den är sjukt ointressant. Kommer precis ihåg varför jag inte har läst ut den innan. Kanske blir den bra efter hundra sidor. Man måste våga ge saker en chans. Det tror jag på. Eller nått..

Nattbloggning blir alltid så sjukt ointressant. Jag vill ju egentligen bara ha någon att parata med och när det inte finns blir det ju tråkiga nattinlägg på bloggen istället.

Kommentera

