Jag älskar min telefon som levererar allting typ hundra år för sent. Tack för det liksom. Jag ska komma på något som gör att man tjänar pengar fort. Det vore nice. Då kunde jag köpa ny telefon och ny dator. Och så massa söta saker till den där lägenheten jag räknar ner till. Det är 13 dagar kvar nu. Eller snart 12. Om en kvart. Fy fan vad bra.

Idag har jag varit ett fenomen. På facebook Jag har citerats. Det tycker jag är coolt. Då klappar jag mig på axeln och tänker att jag är kändis.

Kommentera

