3 augusti

Okej jag skiter i er. Ni. Idioti. Bli arga då. Massuppfitta. bråka. Gör de, jag orkar inte bry mig. För när jag tänker tillbaka på den här dagen har den varit massa bra. Det kan inte ni ta ifrån mig.

Jag vaknade av regnet i en varm och mysig säng. Det var jätte fint tills jag insåg att jag var tvungen att gå ut i regnet. Det var blött. Och kallt. Ganska otrevligt. Dagen hade liksom sina ups and downs. så smet jag in på gina och köpte mig chinos och lite annat smått och gott. Det kostar nästan ingenting längre. Jätterea. det gillar jag. så köpte jag hårfärg och mötte upp amanda med. Sen blev det hårblekning tvåtusentio. Sen blev det röttrött och jag känner mig finfin.

Fader bjöd mig på mat och jag hittade hundra kronor på marken. Hey it´s my lucky day. pengarna syftade jag på då…
Sen träffade jag en gammal vän och köpte kackerlackor. Eller han gjorde. Jag tittade mest på. Det finns någon som gör mig glad också. Det borde det alltid finnas. Det är nämligen väldigt skönt att vara glad. Och lugn.

i morgon ska jag träffa min nya läkare och leka woododocka.

Nu får ni snacka hur mycket ni vill. Go for it!

One thought on “3 augusti

Kommentera

