7 Juli – Sen tar vi Berlin

Den här tar upp ganska mycket tid nu. För den är fruktansvärt bra. Galet bra. Det är inte jag hittar böcker som jag så där verkligen känner att det är så här jag vill att böcker ska vara. Jag antar att jag är fast för relationsromaner. Det är något vackert med de. Om de är bra vill säga. Och det här är bra. Det känns på riktigt. Det är mitt tips på sommarläsning.

Jag vill inte att den ska ta slut.

One thought on “7 Juli – Sen tar vi Berlin

  1. Ping: Day 01 – Best book you read last year | Fegpoeten

Kommentera

