6 juli

Nej nu har jag faktiskt tröttnat. Ingen mår bättre av att jag mår dåligt och verkligen inte jag. Och jag tycker inte det är helt okej att jag mår dåligt när du säger att du vill att jag ska göra det. Jag önskar jag var starkare.
Självklart är inte jag oberörd men jag känner att jag har gjort rätt och det gör att jag inte mår så dåligt.
Sen får väl vem som helst tycka att jag är en bitch och dum i huvudet. Det är fritt fram. Jag tror och vet att mina vänner inte tycker de.
Jag är inte det minsta iskall och känslolös. Det vet ni som känner mig också.

Så.. jag antar att det får vara nog nu. Jag orkar inte må dåligt. Det är inte helt okej.

4 thoughts on “6 juli

  1. Nej, kanske inte direkt iskall och känslolös… Men ibland förstår jag inte hur du kan vara så oförstående…

Kommentera

