6 juli – Vad gör man nu liksom?

Ojojoj. Besöksrekord. Vad har jag gjort för att förtjäna detta?
Mamma och Mr T tittade förbi en stund. Trevligt med spontana besök. Fast jag börjar inse att jag kanske inte kan bo här för evigt.  Jag letar ställe att ställa mina grejer på. Det är knepigt. Det är dåligt med lediga lägenheter i den här stan och jag är fattig. Men det ska gå. Det tror jag väl bestämt. På något sätt ska jag väl hitta någonstans att bo. Nån som vill dela lägenhet med mig kanske? Jag är rätt trevlig. Jag behöver ju inte bo i den här stan heller. Ni är välkomna att komma med förslag. Vad gör man nu liksom?
Du har sagt hej då nu. Och trevlig sommar. Jag ska ha det. Så gott jag kan. Det tycker jag du också ska ha.

6 thoughts on “6 juli – Vad gör man nu liksom?

  1. En arbetskamrat ska nog flytta ihop med hennes kompis. Du kanske kan ta hennes etta? Hon vill bli av med den ganska fort i så fall. Om jag inte minns fel låg hyra på 1700 någonting, ska ligga vid kyrkan typ. Kan höra vidare om du vill?
    kram

Kommentera

