28 maj

Jag har festat bort mitt recept på p-piller tror jag. Eller det är borta iallafall. Jag som skulle hämta ut de. Fast nu kan jag ju inte de. Jag har varken recept eller pengar. Innan i dag när jag skulle åka hem från Nässjö dog nämligen mitt bankkort. Fast jag har varit företagsam och redan beställt ett nytt. Mamma det dyker upp i din brevlåda på tisdag.

Dagens självplågeri: Jag firade min avsaknad av pengar med att prova en helt underbart snygg bikini som till och med jag kände mig snygg i. Åhh den var så fin.. blink blink… någon som vill se mig i snygg bikini i sommar kan ju köpa den till mig. Annars lär jag nog inte visa mig i bikini alls. Fast det är nog ingen som vill se mig i bikini när jag tänker efter.

Kommentera

