8 mars

Svenska Hollywoodfruar och godis.

Hoppas Anna Anka får pöööka tillräckligt nu då
ung hård läcker stor var hon sugen på.

Marias läppstift har slutat tillverkas
och paniken kommer smygande.

Man blir ju mållös..

Varför tittar jag på det här?
Jag börjar tro att det är mig det är fel på
inte dom..

8 Mars

Godmorgon..

Nu är badrummet tömt.
Jonas åker snart till jobbet
och jag,
ja, jag ska väl städa i ordning här.
Eller nått.

Varit nere i källaren och undersökt
vad som ska funka som toa för oss nu i några veckor.
Känns väl lagom primitivt.

7 mars

Det bästa med bloggen är att man kan titta tillbaka
en minneshjälp.
Som när första snön kom
eller vännens och mina spontana vin kvällar
eller att det nu snart är ett halvår sedan jag mådde okej
om jag ens gjorde det då.

Jag tappar tron faktiskt.
Hjärtat måste få slå lungt snart
och det måste hålla i sig i några dagar.

Jag är för lågt nere för att hinna upp till ytan
innan jag dras ner igen.