7 september

Det värker i nacke och rygg. Jag har suttit och skrivit på respons i timmar. Jag har ingen rutin på det. Det stackar sig och jag måste börja om hela tiden. Ibland känns det för privat. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Mitt te är slut och det är inte alls samma sak att dricka vatten.

Det skulle finnas någon som vill ta en promenad med mig nu. Calle varför var du tvungen att flytta så fort. och Linus får jag se dig nån gång?

undra om jag kanske ska sova tidigt idag

Kommentera

