4 september

Det har varit strul. Det är mycket strul runt mig. Jag är trött i kroppen. Huvudet. Har krypit ner under täcket. Ska vila lite. Läsa lite i mys boken jag håller på med nu och bara slappa.

Det ska visst vara ”värsta” festen ikväll på skolan. Jag är trött och känner mig allmänt ful. Alla kläder är i tvätten. Det är ju nästan en månad sen jag tvättade så det ekar i min garderob. Tomt. Jag ska färga mitt hår också. Det är tanken. Jag är för trött. Håret bliv kort kort och super snyggt.

Nej… vila…

Kommentera

