27 augusti – kaffe och tavlor

Efter en helvetesnatt  med frossa, ångest och ensamhet lyckades jag sova några få timmar. Det fanns inte en chans att jag skulle orka iväg till psyk så jag fick ringa och avboka. Vid fyra kom Jenny hit och vi slog oss ner på golvet och drack kaffe. Mys mys mysigt var det vill jag lova. Pratade bort några timmar och spikade upp mina zebratavlor så nu är min vägg superduperjättefin!

Jag mår väl inte helt psykiskt bra. Försöker tvinga i mig mat men det går inte. Inget smakar. Jag har druckit några koppar kaffe och två glas vatten idag. Flytande föda. Näring Issa, du måste få i dig näring för att orka.

Imorgon är det skola igen. Känns konstigt att bara ha en lektion på måndagen och en på fredagen. Får ingen rutin på det. Jag vänjer mig antagligen.

Nu ska jag lägga mig och slökolla på tv.

Kommentera

