23 augusti – produktiv

Min bror är och leker hos mig i dag , i natt med för den delen, men då hoppas jag att han sover eller i alla fall leker väldigt tyst. Jag har slavat i köket och lagat tacos. Namnam. Så har vi byggt ihop skrivbord och stol också. Vi är fruktansvärt produktiva.

Mitt golv lutar så jag halkar i väg på min nya fina skrivbordsstol hela tiden. Jag rullar. Min bror heter Philip och han är väldigt lång och tänker tränga ihop sig i min soffa i natt. Just nu har han med stor förundran upptäckt att lyset till toan sitter på utsidan.

Jag är för övrigt ganska glad och börjar min ”andra” skola i morgon.

One thought on “23 augusti – produktiv

Kommentera

