19 augusti

Jag har sovit bort hela dagen och jag är trött. Så väldigt trött.

En klasskamrat från förra året ringde och tipsade mig om att det var lekar uppe på skolan ikväll. Just det, ska kanske upplysa er om att jag inte bara ska  gå skrivarkursen detta året utan ska även läsa Religion A och Naturkunskap A. Detta blir ju då på Allmän på Sörängen. Efter som att jag är veteran på Sörängen så slipper jag vara med de första dagarna då den stora informations bombningen sker. Fick mitt schema nu över telefon från min lärare. Religion på måndagar och natur på fredagar. Så det kunde ju ha varit värre.

Ikväll blir det inget uppe på skolan för min del i alla fall, men min vän sa att vet skulle vara korvgrillning i morgon, kanske får traska dit då.

One thought on “19 augusti

  1. Herregud, vad du gör mig glad! Jag har spanat runt på några bloggar en stund och din är den första vars skribent kan nyttja grammatik och stavning på ett vettigt sätt x)

    Kör hårt på grillningen senare idag!

    Kram K

Kommentera

