18 Augusti – Nystart

Bloggare igen då kanske.Det kanske är bra att ha något extra att pilla på under hösten.Tänkte att det kanske kunde vara hjälp till mitt andra skrivande.

Det är verkligen dax att försöka strukturera upp dagarna nu.

Jag jobbar fortfarande på att ta igen mig efter helgen. Några mycket roliga och intensiva dagar på Sörängen. Första träffen med distanskursen jag ska gå nu i ett år. Mycket information och mycket nya ansikten. Kul att träffa så många trevliga människor som alla brinner för skrivandet.

Nu ska jag slökolla på tv och sakna min pojke. Fast jag slipper ju sova ensam i natt, behöver bara sakna i några timma till.

Kommentera

